Arbejdstilrettelæggelse og affaldshåndtering
Mål
- Eleven kan selvstændigt foretage en personlig planlægning af eget arbejdsområde i forhold til kundens ønsker, arbejdsplanen og den beregnede tid.
- Eleven kan optimere rengøringsudstyr, -metoder og arbejdsgange.
- Eleven kan fremstille en arbejdsplan.
- Eleven kan anvende informationsteknologi ved arbejdsplanlægning.
- Eleven kan udføre synligt rengørings- og servicearbejde under hensyntagen til krav om samarbejde, fleksibilitet og ansvarsbevidsthed og med forståelse for betydningen af en god personlig fremtræden.
- Eleven kan identificere forskellige anvende informationsteknologi til kommunikation med ledere og kollegaer.
- Eleven kan identificere forskellige typer af affald og foretage korrekt sortering.
- eleven har forståelse for den miljø- og samfundsmæssige værdi af korrekt affaldshåndtering.
- Eleven kan anvende viden om sikkerhed i forbindelse med affaldshåndtering.
- Eleven kan anvende viden om håndtering, sortering og transport af forskellige typer af affald samt forsvarlig opbevaring under hensyn til miljøet.