Kundeservice

Kort fortalt

Tværgående uddannelse om kundeservice. Deltageren kan efter uddannelsen forstå de faktorer, der spiller en afgørende rolle i bestræbelserne for at yde god service. Deltageren lærer at være opmærksom på den mangeartede kundeadfærd samt er bevidst om, at hver adfærd kræver sin opmærksomhed og sit serviceniveau.

Hold
Der er pt. ingen hold udbudt til dette kursus. Brug evt. kursusagenten for at blive adviseret om nye hold.
Info om fag

Målgruppe: Personer, der har eller søger beskæftigelse inden for transportbranchen eller andre brancher, hvor der ydes kundeservice.

Beskrivelse: Deltageren kan, efter gennemført uddannelse, anvende servicebegrebet ved den direkte kontakt med kunderne, og kan skelne mellem forskellig kundeadfærd samt er bevidst om, at hver adfærd kræver særlig opmærksomhed og serviceniveau. Endvidere kan deltageren yde en kompetent og værdig service over for særlige kundekategorier som fx fysisk handicappede, samt anvende almindelige salgspsykologiske metoder.
Endelig kan deltageren, som firmaansat med en formuleret firmapolitik om kundeservice, anvende denne i overensstemmelse med den kompetence vedkommende er tildelt.

Fagnummer: 45261 Kundeservice Varighed 3 dage AMU-pris: DKK 378,00 Uden for målgruppe: DKK 1.675,25
Kursusagent
Modtag en e-mail når der oprettes nye hold på dette kursus!
Vis privatlivspolitik
Kursuspris
AMU:
DKK 378,00
Uden for målgruppe:
DKK 1.675,25